Erfgoed en kwaliteit zijn onze inspiratie

Ons trotse erfgoed van het maken van hoogwaardige en smakelijke sappen leidt en inspireert ons voortdurend om de beste producten aan te bieden. Onze sappen zijn nog net zo puur en smakelijk als in 1893.

Lees ons verhaal
1893
1905
1908
1967
1980
2013
2020
2021

1893

Ons verhaal begint al in 1893. Sunland is een prachtig, zonnig, vruchtbaar gebied in Crescenta Valley, Californië. Op deze mooie plek wordt in 1893 de Southern California Fruit Exchange opgericht. Een coöperatie van onafhankelijke telers, later beter bekend als de Sunkist Growers.

1905

In 1905 vertegenwoordigt Southern California Fruit Exchange 45% van de Californische citrustelers. Het is hoog tijd om een naam aan te nemen die de hele staat vertegenwoordigt. De coöperatie wordt omgedoopt tot The California Fruit Growers Exchange.

1908

Het reclamebureau van de Sunland Exchange, Lord & Thomas, creëert een advertentiecampagne waarin wordt gesuggereerd dat mensen 'een sinaasappel drinken'. Het is een nieuw idee en een enorme hit! Opeens wil iedereen sinaasappelsap drinken.

1967

Sunland 100% Quality Juices worden geïntroduceerd. Halverwege de jaren zestig explodeert de vraag naar sinaasappelsap en Braziliaanse telers volgen het Californische voorbeeld met volledige inzet. De hele industrie is op weg naar sap.

1980

Sunland koopt het Premium Juice-merk op in België, het VK, Frankrijk en Italië.

2013

Het merk Sunland wordt overgenomen door Infra Foodbrands.

2020

Sunland krijgt een redesign.

2021

Sunland Fruit & Vegetables wordt gelanceerd.

1893

Ons verhaal begint al in 1893. Sunland is een prachtig, zonnig, vruchtbaar gebied in Crescenta Valley, Californië. Op deze mooie plek wordt in 1893 de Southern California Fruit Exchange opgericht. Een coöperatie van onafhankelijke telers, later beter bekend als de Sunkist Growers.

1905

In 1905 vertegenwoordigt Southern California Fruit Exchange 45% van de Californische citrustelers. Het is hoog tijd om een naam aan te nemen die de hele staat vertegenwoordigt. De coöperatie wordt omgedoopt tot The California Fruit Growers Exchange.

1908

Het reclamebureau van de Sunland Exchange, Lord & Thomas, creëert een advertentiecampagne waarin wordt gesuggereerd dat mensen 'een sinaasappel drinken'. Het is een nieuw idee en een enorme hit! Opeens wil iedereen sinaasappelsap drinken.

1967

Sunland 100% Quality Juices worden geïntroduceerd. Halverwege de jaren zestig explodeert de vraag naar sinaasappelsap en Braziliaanse telers volgen het Californische voorbeeld met volledige inzet. De hele industrie is op weg naar sap.

1980

Sunland koopt het Premium Juice-merk op in België, het VK, Frankrijk en Italië.

2013

Het merk Sunland wordt overgenomen door Infra Foodbrands.

2020

Sunland krijgt een redesign.

2021

Sunland Fruit & Vegetables wordt gelanceerd.